Grå himmel och blek Ida-Marie

Vilken tråkig dag.... kikar man ut genom fönstret blir man bara deppig.



Och jag då...jag är nog blekare än jag någonsin varit just nu...behöver verkligen spendera lite tid i solariumet. Vi får ta några svängar dit i veckan älskling!!

Just nu sitter jag med en helandes hög med böcker om mobbning och tänkte att jag skulle försöka printa ner lite idag så att jag kan säga att jag börjat med uppsatsen och känna mig lite duktig. Jag kan faktiskt inte tänka på så mycket annat än resan just nu, även om det dröjer innan det är dags. Ska bara bli så underbart skönt. Fick dock reda på att min moster förmodligen inte är hemma då vi ska iväg så vår idé om att ställa bilen där och få skjuts till Arlanda gick upp i rök direkt. Vi får helt enkelt ta ett tåg då! Det ordnar sig alltid, och som sagt vi har lite tid på oss att planera hehe..

Hoppas Nettan plättan och Madde hade skoj ute igår. Fick ju sms av Nettan och det lät positivt så det va kul, men får hoppas att det kommer lite mer detaljer senare idag!!

Nu väntar words och mina flitiga fingrar längtar efter att få börja skriva (not)...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, du ska få detaljer, men de kanske inte är så intressanta. Jag å Bodil stod å försökte prata ihjäl en väktare så att Bodil kunde få följa med in utan leg, men vi fick till slut ge oss:) Men kul var det!! Hör av mig mer sen.. Kram

2008-03-09 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback