Friday it is

Tro´t eller ej, men idag har jag skrivit på uppsatsen nästahn hela dagen!! Har fått ihop 5 sidor och nu börjar jag nästan oroa mig för att det kommer att bli mer än det ska snarare än mindre. Vi får väl se när det är klart hehe.

Nu sitter jag och tittar på Så ska det låta, jag tror minsann det är något speciellt med namnet Gustavsson. Tänk Robert Gustavsson och sedan Björn Gustavsson... de är ju för roliga hehe. Nu är ju inte Björn med i programmet, men Robert är ju med och han är bra duktig faktiskt! Både på att sjunga och på att vara skojsig. Efter detta blir det att slå på fyran, Let´s dance och sedan kanske det blir att lägga sig tidigt med en bok. Köpte faktiskt en bok på Konsum igår.. Danielle Steel - Dejtingleken .. och än så länge är den riktigt bra! Va otroligt längesen jag läste en roman...brukar mest bli studentlitteratur nu för tiden som ni kanske förstår. Lite roligt med något annat för en gångs skull.

Jaha imorn då, vad händer då då? Ja det är fortfarande frågan det för jag har fortfarande inte bestämt mig!! Jag hade ju planerat med Nettan, Madde, Jenny och gänget... sedan frågade Milla om jag ville komma till de... och så har jag ju mamma! Men vet ni, jag blir nog hemma. Har väldans dåligt med pengar just nu och skulle behöva sitta med uppsatsen såklart. Vi får se helt enkelt...bestämmer mig helt imorn!

Nu ska jag fortsätta kika på tv:n.... Adios!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Okej... Nu är det så att jag sagt att jag står för drickan å jag betalar inträdet åt dig!! DU SKA MED!! Jag får väl fortsätta tjata.. Om jag vågar.. Kram

2008-03-14 @ 21:50:18
Postat av: tess

men gud , 5 sidor ?! hugamig . duktigt & bra . grattis :D jag har spelat guitar hero för allra första gången i kväll , för jävla kul alltså ;D haha . kramar

2008-03-14 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback