Första dagen på första praktiken!

Idag har jag agerat lärare och ni må tro att jag trivdes hehe... Känns så himla roligt för jag trivdes superbra på praktiken idag. Ser verkligen fram emot att gå dit imorn igen, känns inte ens jobbigt att gå lång dag hehe! Möte och allt på eftermiddagen imorn, spännande och otroligt vuxet..:)...

Imorse, eller va det igår kväll... ja igår va det nog...så döptes vår flicka (som alltså är en pojk) om från namnet Zelda till Laban.... Javisst är det väl för sött?!! Det va många förslag som snurrade i våra huvuden....Ozzy, Lucifer, Zonic...så bestämde vi oss för Ceasar, men nej det passade liksom inte...så kom Henrik med den geniala idén att döpa honom Laban och javisst...PERFA!!

Började på skrivuppgiften som ska in senast 13/3, men det stod helt still i huvudet så jag kom knappt någon vart...synd för det skulle vara skönt att ha den överstökad!! Måste ju börja på uppsatsen snart så jag inte blir sittandes stressad mot slutet, det vill jag inte!!! Har dock ingen motivation till att skriva för tillfället....så himla svårt innan man kommer igång tycker jag!! SUCK!!

Nu ska jag bara blunda lite medan Henrik duschar och städar akvariumet för sedan ska vi åka till Nykroppa...måndag och innebandy ni vet hehe!! Adjö


Kommentarer
Postat av: tess

skönt att praktiken kändes så bra gumman :) och roligt ( ? ) att katten visade sig vara pôjk after all . hehe :P jag sitter också med skrivuppgiften , men allt är bannemig blankt . vet inte nåå vad jag ska skriva ! USCH , men kraaaam :)

2008-03-03 @ 17:15:00
Postat av: Nettan

Heeej! Ja du, vi har ju redan pratat idag, men jag ska bara säga att JAG ÄR NÖJD å du är superduktig sörru! KRAM

2008-03-03 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback