Duktiga Ida-Marie har varit framme

Javisst idag har jag hunnit med mycket nytta. Gick upp tidigt och ringde barnmorskan, behövde nytt recept för p-piller och fick en tid redan idag halv 12. Jag la mig i sängen igen för att somna om, men nä du det gick inte. Funderingar kring uppsatsen snurrade i huvudet på mig så jag gick upp och jobbade med den istället. Jag är nu så gott som färdig och har skickat in den till Martin för att få veta vad jag bör göra om (förmodligen en hel del tyvärr). Jag hoppas att jag får tillbaka den snart så jag hinner få den klar tills på torsdag. Jaha när det va gjort så blev det en lätt sminkning, kläder och sedan en biltur till barnmorskan, apoteket och sist men inte minst Åsenskolan. Jag skulle ju hämta ett papper som Lena hade förlagt förra veckan och det blev en kort visit, men tillräcklig för att jag skulle längta tillbaka REDAN!! Blev en härlig kommentar från en av flickorna också.

- Vart har du varit?

- Jadu jag har varit hemma....

- Men, men....ja men du är ju så brun!

YES, solningen har gjort sin verkan haha.... Kändes skönt att höra...:)
 
Jaha innan klockan två ska en doktor ringa till bror och så ska det tas ett beslut om Miranda kan opereras eller ej. Finns ju en risk att magsjukan sitter i så det kan smitta andra barn på avdelningen, vilket inte är bra! Jag tror tyvärr det blir uppskjutet ännu en gång. Hm... jag vet egentligen inte varför jag säger tyvärr för om jag fick välja skulle hon få slippa allt vad operationer heta och bara må bra... men jag vet ju att den är nödvändig för hennes välmående på sikt så därför vill man bara att den ska bli av så man får det överstökat.

Nu ska jag spela ett roligt och klurigt litet spel här på datorn och sedan är det dags för lunch...JÖSSES VA HUNGRIG JAG ÄR!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ujuj vad vissa får mycket gjort:) Jag skulle helst vilja sitta i min lilla lägenhet å glo på teve just nu.. Trött som tusan.. Kanske ska sova lite innan jag ska på hockey ikväll. Håller tummarna för din uppsats! Kram

2008-03-17 @ 15:17:29
Postat av: tess

SKÖNT att uppsatsen är färdig ! den blev säkert kanonbra , det du gör bruka bli det ;D jag sa göra ett ryck nu jag :P kramar

2008-03-17 @ 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback