Dagvilsen

Efter praktiken idag så blev det massage... helt behövligt och mycket skönt! Tack Jenny gumman! Sedan blev det faktiskt pizza och en film för min och älsklingens del. Trodde ju först att det va onsdag och jag skulle få titta på Top Model, men nehe det va ju bara tisdag. Så som sagt, film blev det. Awake var titeln och jag må säga att den va väldigt skum. Inte urusel, men inte heller direkt bra. Lite i en klass för sig skulle man kunna säga!! Jaja nu sitter jag iallafall här och knaprar vindruvor. Måste strax ta fram kläder till morgondagen och sedan krypa till sängs. Imorn startar jag upp klassens dag med två lekar. Hoppas det uppskattas!! Har även målat ett påskbrev som jag lovat att jag ska lotta ut bland de som vill ha det. Hehe roliga de små liven!! Synd att det är sista dagen imorn...:(

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad gött med massage.. Skulle jag behöva också som du vet.. Jaha, hoppas det blir nåt kul till lördag! Längtar redan till helg.. Kram

2008-03-11 @ 21:49:42
Postat av: tess

nej , jag har inte börjat skrivit nå på uppsatsen än , men somliga har ju en förskräcklig omtenta som ska göras också :P

2008-03-12 @ 14:52:10
Postat av: tess

ja jag hoppas att det kommer gå bra den här gången :P det MÅSTE gå bra helt enkelt . hehe . nej fy , uppsatsen känns bra seg . har setat och försökt skrivit nu , men jag kommer bannemig INGEN VART alls ! har knåpat ihop en sida bara , som förmodligen inte ens är bra . haha . nej , får bli konstant uppsatsskrivande i helgen alltså . ja , det känns himla trökigt , hade varit skönt att få stanna hemma till vi ska tillbaka på seminariet liksom , men nej , icke sa nicke :P ja absolut , det gör vi , kvart över 8 vid trappen ? ska bli ohyggligt kul att se dig också snurpan . kram :D

2008-03-12 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback