Dagen före MIN dag

Kanske finns andra som anser att det är deras dag imorn iofs, men nu här på min blogg får jag skriva det som bara MIN! hehe Blir dock inget speciellt imorn...sparas tills på lördag det då mamma, syrran, Grefves och Stjernbergs kommer. Blir kalas det..:)

Opponeringen idag gick kanon... fick mycket beröm även om den självklart inte var helt felfri. Känner mig iallafall nöjd med vad Martin hade att säga. Då är det bara betyget och sedan kan man släppa den kursen.

Nu ska jag spela lite spel och sedan sova för oj va trött jag är. Ont i magen dessutom, men det va ju inge nytt. På tal om värk förresten så kikade jag på nya serien Barnmorskorna på kanal 1 och ojojoj va jag skulle ha blivit skrämd om jag vore gravid (vilket jag som tur va inte är). Men mysigt va det också såklart när bebisen väl låg på mammans bröst. Aningens avis då kan jag erkänna. Underbart kan jag tänka mig!!!

Jaja Godnatt... :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, vi befinner oss på olika nivåer när det gäller barn, men det är väl kanske förståligt.. Ska snart sova.. Hittar roliga saker nu igen.. Vi hörs imorgon på din stora dag! GRATTIS säger jag redan nu, men jag ska försöka att inte vara förvirrad imorgon å gratta då med.. KRAM

2008-03-26 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback