Bra jobbbat älskling!

Förlåt Magnus...lovar att det inte ska hända igen.. :)

Blev en heldag i Nykroppa igår.... Färgade och klippte Nettan, samt klippte Henrik, sedan började melodifestivalen och så fick vi god mat som vanligt..tack kära svärföräldrar hehe... Stackars Madde, det va meningen att jag skulle klippa henne igår också, men vi hann inte riktigt med det...förlåt gumman!! Idag va det sista matchen och den slutade 9-4 till hemmalaget LFIBK...så trea blev den slutliga platsen i serien, good work boys... Och min duktiga älskling hamnade trea i skytteligan, så stolt jag är!! Han däremot va jättebesviken eftersom tvåan bara hade ett poäng mer än honom...han hade gärna kommit tvåa förstås!! Förutom suttit på läktaren och hejat idag så har vi...hm, inte gjort speciellt mkt haha...vi har bara slappat framför serien Greek...verkligen att rekommendera för er som ej sett!! Snart ska jag få massage som Henrik lovat mig en vecka nu, gud va gött!! Nettan va snäll och tryckte lite igår, förvånansvärt duktig på att massera, tack gumsan!! Jag försökte vara snäll och massera henne med, men jag vet inte om jag är så haj på det där... och hon va ju så stel också så ojojoj Nettan det där får du göra nått åt!!

Imorn är det alltså dags för praktik, jag kommer förmodligen vara hyffsat nervös imorn bitti!! Ska lägga mig i tid så att jag inte är allt för trött bara så ska det nog gå bra får vi hoppas hehe. Nu väntas det massage....


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja du I-M.. Jag ska nog göra nåt åt det.. Sitter just nu med huvudvärk å illamående p g a av eländet. Men du var duktig på att klämma du med:)
Sov gott! Kram

2008-03-02 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback