Beslutsångest

Jag har inte mycket kvar på uppsatsen nu, men jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ändra lite saker. Jag tycker att den känns ganska tråkig, men jag vet inte vad jag skulle kunna ändra på för att göra den mer intressant. Jag kan ju inte skriva mer än jag gjort för det är redan för många sidor, men jag skulle ju kunna ändra nått... Känns ju inte så lockande dock. Jaja jag ska göra klart det helt imorn och sedan läsa igenom det och se vad som behöver göras.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på annars. Blir nog att ta en promenad till solariumet kanske. Behöver lite färg just nu för att pigga upp mig själv. Det blir väl att läsa min kära bok annars och bara slappa, inte helt fel! Känner mig lite rastlös just nu faktiskt, ska nog gå in och väcka mitt älskade troll som fortfarande sover djupt efter en natt framför datorn hehe. Han ska jobba i natt han...börjar klockan åtta. Jag ska kolla på skräckfilm ikväll tror jag. Hide and seek va ikväll om jag inte minns helt fel.

Imorn är det meningen att familjen Grefve ska åka till Gbg och förbereda sig inför Miranda gullets operation. Och ni ska bara veta vilken otur de lever med. I fredags fick lillan feber så Linda fick ringa Gbg och höra hur de skulle göra. Om febern höll i sig över helgen skulle de ringa måndag morgon så skulle de få prata med läkaren. Jaha så blev det lördag och gissa vad som hände då...jo då fick lillan magsjuka minsann. Herregud kan det komma mer olägligt!! Suck!! Pratade dock med mamsen nyss och hon sa att Miranda mådde mycket bättre idag, matglad och härlig så det va ju positivt. Bara att hoppas på att alla i deras lilla familj håller sig friska tills imorn då så att de blir av nu då. Och hoppas ännu mer att själva operationen går bra såklart!!

Älskar dig fasters gullunge.....

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback