Äntligen lördag!

Nu är dagen här... som jag längtat hela veckan hehe. Just nu lagas det mat för fullt nere i köket på Vasavägen och jag har lånat Maddes snygga laptop en sväng medans jag väntar på att hon ska duscha klart. Sen är det min tur minsann. Duscha innan maten och så blir det sminkning när vi kommer hem tror jag.
Har sovit i Magnus säng i natt och ojojoj så skönt vi sov. Skulle kunna lägga mig en stund nu igen tror jag hehe. Nä måste piggna till snart och njuta av dagen. Fick ett roligt sms av Nettan nyss, som lät nått sånt här....

Happ, ni får vara slaming utan mig ikväll. Hälsa alla glad påsk! Kram Kram. Å anledningen till att ni får vara slaming utan mig är för att jag ser ut som ett åkerspöke. Men jag kommer :).

Haha ni som känner Nettan kan förstå att jag blev förvånad först... Trodde hon hade åkt på magsjuka eller så, men nej då...hon bara skojade hon.. Tokfia!! Och nej du ser INTE ut som ett åkerspöke!! Du kommer att vara slaming!!!

Hm..pratar i telefon medan jag skriver nu så det kanske blir lite knasigt ibland.. men men...nu ska jag skynda på Madde lite så jag hinner duscha innan maten ska i magen!!

GLAD PÅSK OCH HA EN SUPAR TREVLIG KVÄLL

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, ja du Ida-Marie, du kan att du:)Jag lovar.. Åkerspöke nr 1 idag.. Men det får väl gå. Ni kommer vara slaming iallafall!! Ska bli kul att komma till er sen! KRAMAR i massor!

2008-03-22 @ 13:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback