Ångest leder till kortslutning!!

När jag har mycket att göra och inte nån idé om vart jag ska börja så får jag ångest och detta leder i sin tur till kortslutning i min lilla hjärna!! Jag klarar inte av att få gjort nu!!! Känns som att kroppen min bara vill sova när jag kommer hem om dagarna. Om det ändå vore som att skriva i sin kära blogg där ingen bryr sig om vad eller hur MAN skriver... (man = ett ord som inte uppskattas i uppsatser) Jaja det kommer väl nångång... Nu har jag ju tid på mig och känner att jag vill komma igång bara för att ta vara på tiden, men jag jobbar nog bäst under tidspress. Jag säger inte att jag mår bra då, men när jag MÅSTE så blir det liksom gjort ändå på nått sätt. Det är ju iofs bra!!

Älsklingen ska snart fara till jobbet...saknar dig redan *tihi*....synd att du inte kunde stanna hemma så vi fick somna tillsammans!! Älskar dig goding!!

Nu ska jag sova! Har varit sååå trött hela kvällen och nu är klockan ändå så mkt som elva....Gånattpåre (som Henk hade skrivit haha)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, som Henk skulle skrivit ja:) Jag ska också sova.. Lyckas titta längre å längre på alla serier innan jag MÅSTE gå å lägga mig.. Kan ju inte sluta titta när det är spännande.. Du måste ju vara pigg å alert imorgon! Sparka Bullen i arslet från mig:)

Kram

2008-03-03 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback