Abrakadabra....

Vips sa det så va nästan hela veckan full med saker att göra.
Blir innebandykväll i Nykroppa på torsdag, samt klippning av familjen Stjernberg. Fredag blir det påskfirande hos mamsen och sova kvar där. Lördag förmiddag kanske jag går påskkärring/gubbe med William och sedan är det raskt till Nykroppa för påskmat och mys där. Därefter kommer vi det bästa!!! Påskfest här hemma på Spångbergsvägen. Det va ju ett tag sedan vi va hemma hos oss så det får väl bli så denna gången då...hehe... 

Nu sitter Henrik med slingor i håret och imorn är det min tur. Hoppas det blir bra!! Hjärtat ska ju snart fara till jobbet stackarn... vad jag ska göra vet jag inte. Blir nog en tv-kväll och tidigt i säng. Är redan trötter hehe.

Jag vet att jag skriver ganska ofta nu för tiden, och om ganska tråkiga och onödiga saker, men det är alt bra skönt det med ibland.. ni får stå ut! :) Adios... 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bara kul det!! Åh, jag längtar....

2008-03-16 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback