What happens in Vegas...

... Där har ni en bra film vill jag lova. Men vad hade man annars trott med Ashton Kutcher och Cameron Diaz i huvudrollerna. Den måste ses mina vänner!!

Nu är jag klar med mina arbeten.. Är jag nöjd? Nja jag vet faktiskt inte, men jag vet heller inte hur jag skulle kunna göra det bättre. Står helt still i huvudet så det får vara bra nu. NU FÅR DET VARA NOG!!! hehe så ja...

Henrik jobbar och jag sitter i vardagsummet med Sex and the city på tv-skärmen. Känns som jag glömt nått viktigt jag skulle göra idag, men kan inte komma på vad. Hoppas jag har fel hehe.

Usch det är för varmt här inne för att jag ska orka tänka. Imorn blir det behandling nummer tre hos naprapaten och sedan ska vi försöka fixa båten till helgen. Förhoppningsvis blir det härliga turer i det underbara vädret hela helgen. Sol, bad och kanske lite grillat, vem vet...:)

Jag säger godnatt och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag drar mig i säng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback