Värst är väl tisdagar

Fy fan va trött jag var i morse... och hela dagen på jobbet.... och är det fortfarande. Nä usch vilken lång och jobbig dag. Inte jobbig pga att jag haft fullt upp, men jobbigt för att jag kännt mig så extremt trött och hängig. Den ena gäspen följde den andra från det att jag kom till jobbet klockan åtta i morse till det att jag slutade klockan fyra i eftermiddags. Tröttsamt värre huh?!!

Har ni sett serien What about Brian? Om inte så GÖR DET!! Kanonserie må jag säga er!! Har sett några avsnitt nu tillsammans med Henrik, men nu satte han sig vid datorn och spelar poker. Jag funderar på att gå och lägga mig. Jobbar heldag imorn med så jag behöver mina krafter. Torsdag-fredag jobbar jag kväll så då får jag iallafall lite sovmorgon. Gött de!!

Hm....jag funderar på vad jag ska hitta på i helgen. Henrik ska ha heldag med laget på lördag så jag kanske far en sväng till Karlskoga och hälsar på mina små troll. Saknar dem som vanligt. Är nyfiken på mammas nya tapeter och gardiner dessutom. Vi har bestämt oss för att måla om förresten. Ska måla vardagsrummet vitt till hösten och sedan investera i lite nya vardagsrumsmöbler. Tv-bänk, bord, matta osv. Soffan är väl den som får vara kvar. Behöver ju pengar till lite annat dessutom.. :P...

Nä sängen känns inbjudande nu faktiskt. Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ujujuj vad det händer saker... Eller vad det planeras:) Nu ska nog jag sova, för jag är minsann också trött.. KRAM

2008-06-10 @ 23:01:19
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback