Vad hände?

Planerad heldag på sjön med båt. Sol, bad, fiske.. men så tittar jag ut när klockan ringde och det är molnigt. Inte bara ett litet här och där utan helmulet. Ställde sedan klockan varje halvtimme för att se om det kanske skulle spricka upp. Men det verkar inte så. Usch va besviken jag är. Får göra ett nytt försök imorn, men jag tänker inte hoppas för mycket.

Har börjat titta på en ny serie. What about Brian. Har sett lite av nått avsnitt på tv och trodde nog det skulle vara bra. Det är det.. :)... Så vi får väl sitta inne idag och slappa framför serier och filmer. Lite tröstgodis kanske hehe.

Är det nån som har nån bra film att rekommendera kanske?...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Här i P-berg är det minsann fint å har varit det hela dan:) Supervarmt ju.. De andra badar och jag som är en badkruka passar på att kolla läget vid datorn istället.. Syns å hörs! KRAM

2008-06-07 @ 15:04:08
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback