Solstråle eller regnmoln?

Kan inte riktigt bestämma mig för vilket humör jag är på. Glad som en solstråle i detta underbara väder och med härliga planer framför mig. Eller ledsen som ett regnmoln då jag får bege mig tillbaka till skolan i höst utan Tess vid min sida. Så fort jag tänker på det blir jag tårögd. Därför skjuter jag hela tiden upp det i tanken och försöker tänka på det som gör mig glad. Henrik, resan till tunisien, nya bilen, familjen (x2)....m.m. Men så vet jag ju att verkligheten kommer ikapp en till slut och jag kommer stå där en dag och känna mig alldeles alldeles ensam på det stora Universitetet igen. Känns som att alla mina vänner försvinner från mig på ett eller annat sätt. Önskar det vore annorlunda. 

                                    

Jaja som sagt....nu tänker vi på annat.... 

Idag har jag ändrat lite på ena arbetet och skickat ut det slutliga resultatet... Förhoppningsvis om jag nu inte behöver göra om en massa. Och mitt andra arbete har jag bara lite småsaker kvar på sedan är det också klart. Gud va skönt!! Kan man lämna skolan bakom sig ett tag. Synd dock att jag börjar jobba nästa vecka. Inge sugen alls, men jag hoppas att jag kommer trivas. Jag får tänka på pengarna och den kommande resan. Tänk va mkt den bokade resan kan göra. Rena terapin vill jag lova hehe.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorn. Tar bilen till skolan för jag ska förbi bergvik en sväng också och köpa ett par shorts åt Henrik. Kanske nått åt mig själv med... hehe... Natti Natt

Kommentarer
Postat av: tess

<3

2008-06-04 @ 07:10:15
URL: http://ttessii.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja det är inte lätt när det är svårt du.. Happ, ni ska åka båt.. Jag vet bara vad som händer till fredagen (ingen dricka för mig), sen har jag ingen aning om vad vi ska göra på lördag å söndag.. Hoppas allt blir bra nu då! KRAM

2008-06-04 @ 09:12:43
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback