Så var helgen redan över...

...men min ledighet håller allt i sig några dagar till. Härliga timmar i solen igår och sedan lite partajande hemma hos oss. Parken hade gratis inträde men någon bartömning, som det var tal om, va det då inte. Jag lyckades dock tappa bort mitt bankomatkort när jag handlade i baren och efter att ha kollat på alla tänkbara ställen så kom jag på att jag kunde fråga bartendern. Javisst där låg det ju minsann och glad det blev jag vill jag lova.

Idag har vi slappat och gått en lagom lång promenad i hettan. Underbart väder fortfarande, men inne i lägenheten är det inte vidare skönt. Nästan olidligt varmt. Därför sitter jag nu i Nykroppa och tänkte passa på att låna en baden baden imorn och gassa lite. Just nu sitter jag dock i Magnus rum med datorn i knäet och tv:n påslagen. Reneé Nyberg hälsar på Zlatan. Verkar vara en riktigt rolig grabb. Får nog ändra mina tidigare synpunkter angående honom. Hm...blir lite smått avis på hans liv får jag lov att säga. Kanske dags att kolla lottot och önska att man haft lite tur hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback