Någon har stulit min energi

Usch jag har varit alldeles för trött idag för att göra nått alls. Har bara suttit och tittat på tv, serier och spelat spel precis hela dagen. Behöver ladda om mina batterier och under bra dagar känns 8 veckor som lite, men en dag som denna så känns det som en evighet. Uj va jag längtar!!

Hm...min huvudvärk är tillbaka också. Sitter i nacken och vill aldrig släppa taget helt. Nedrans dumheter det där. Inte nådigt att behöva ha såhär ont varje dag ju. Och inga tabletter tycks fungera heller så det är väl bara att kämpa vidare. SUCK!!

Vettja vad jag ska hitta på nu då. Känner mig väldans rastlös och ensam. Henrik jobbar. Jag är riktigt hungrig faktiskt, men lite sent att äta nu ju. Får försöka hålla mig till imorn bitti. Ojojoj inte mkt som är väl nu inte ni hehe. Jag ger mig för nu och återkommer imorgon. Förhoppningsvis fri från värk och trötthet. Japp så får det bli!!!! Gooodnatt

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det är inte jag som stulit din energi å inte Mads heller:) VI har slöat å kollat på filmer mm sedan vi vaknade kl 12.00 idag... Mads gick precis..



Jag ska sova så jag inte är halvdöd imorgon! Natt natt å KRAM

2008-06-15 @ 23:12:43
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback