Money Money Money

Va frustrerande det är att inte ha några pengar. Jag är så shoppingsugen att jag snart blir CRAZY. Lite uppfräschning i garderoben skulle inte sitta helt fel!! Jag hittade en massa internetsidor i Sofis mode och ujujuj vilka fina klänningar, skor m.m. Jag vill ha NU!!!! Jag tror definitivt att man blir lyckligre utav pengar. Det öppnar upp möjligheter som annars knappt går att drömma om. Jag får nog börja köpa mig nån lott då och då så att chansen till storvinst ökar hehe. :)

Nu ska jag fylla i min nya kalender vi fick på mötet och sedan ska jag surpla juice och slappa framför tv:n. Har nyss städat lägenheten så lite lugn och ro kan jag allt unna mig.. :)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback