Midsommarhelgens planer

Nu är hela helgen planerad. Bara detaljerna kvar hehe.

Midsommaraton spenderas med våra vänner, brännboll och god mat. Midsommardagen blir i stugan, mat, dricka och trevligt sällskap av släkten. Och på söndag åker jag till Karlskoga och myser med mamma, syrran, brorsan, Linda, Wille och Miranda. Ska bli supermysigt och roligt hela helgen. Hoppas jag hehe.

Om ca 2 timmar ska vi åka till Karlstad och spendera lite pengar. Hoppas Hoppas Hoppas jag hittar allt jag behöver ha. 

Jag kanske ska berätta att jag häromdagen råkade spilla lite vatten i Henriks tangentbord... ajajaj... så det därör det kan se lite knasigt ut ibland. Bokstaven mellan e och g i alabetet har liksom slutat att ungera. Hehe har hittat på nya ord till de med den bokstaven i, men vissa är kvar som ni ser. Knastext blir det hehe.

Nä nu blir det att mumsa lite päronkräm och sedan göra sig duglig ör storstan... ;)..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja allt är bra här, hoppas det är det med dig med :) Nej fu för Sverige känner jag just nu. Här regnar det som bara den idag! Är vädret något bättre i Värmland? Ha en bra midsommar :) Kram!

2008-06-18 @ 18:27:31
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback