Liten stor önskan

Det skulle vara bra skönt om man bodde i hus nu. Känns så instängt och trist i denna lägenhet när det är så fint väder ute. Skulle vilja åka någonstans och lägga mig och sola. Dock inte själv då hehe. Där har voi problemet. Henrik sover ju alltid till 14-15. Om inte längre och då känns det liksom inte som någon idé. Ikväll ska vi iallafall grilla i Nykroppa och så får jag hoppas på att båtturen blir av i helgen. Beror helt på om dem får ordning på deras gamla båt som ej varit i vatten på väldigt länge.

Hm....jag undrar jag när kläderna jag beställt ska dyka upp. Skulle ha kommit förra veckan, men blev framflyttat till denna. Och än har dem inte kommit. Dålig stil får jag lov att säga. Mycket dålig stil. Hoppas det inte blir allt för stor försening på min bikini som skulle komma senare i sommar för då blir jag tokig. (eller iallafall ledsen)

Nu får jag nog snart hoppa i duschen så vi hinner bli klara innan vi ska åka till K-hamn. Sist blev vi sena med kanske 5 minuter och det känns lite otrevligt tycker jag. See you later...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas det går bra idag då i K-hamn!! Jag får verkligen hoppas att Mads har sovit läääänge efter jag väckte henne, annars får väl ni faan för det ikväll! Vad kul att åka båt i helgen då! Det blir nog bra.. Hörs väl! KRAM

2008-06-05 @ 13:48:16
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback