Jobbig nervositet

De första dagarna på ett nytt jobb känns alltid så jobbiga. Man känner sig nervös och mest i vägen innan man lärt sig allt. Det är väl lika för alla kan jag tro. Men den tanken hjälper liksom inte ändå. Kommer fortfarande känna nervositeten imorn när jag ska knacka på dörren till min nya arbetsplats för sommaren. Hoppas det går bra.. :)

Idag har vi haft en dag vid Hättälven och badat, solat och åka lite båt. Blåste aningens mer idag, men lika skönt för det. Känner mig lite stel på armarna idag faktiskt. Hettar en aning hehe. Gött med svensk sommar. Fast nu skulle det bli sämre väder igen hörde jag. Låter ju inge kul.

Ikväll ska jag bara plocka fram kläder för morgondagen och sedan slappa. Är jättetrött efter en heldag i solen. Och det blir nog en jobbig vecka. Får se till att komma i säng tidigt ikväll. Gäspar redan för fullt... :P... See you!


Kommentarer
Postat av: tess

lycka till på jobbet i morgon gumsi . det går säkert kanonbra ! :) KRAMAR

2008-06-08 @ 18:40:38
URL: http://ttessii.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det kommer gå så bra så, som jag sa förut.. Jag kom hem för ett litet tag sedan å är dödstrött efter en lång och rolig helg. Sov så gott! KRAM

2008-06-08 @ 23:08:04
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback