Imorgon är det dags!!

Idag sov jag LÄNGE. Tror hon var två när jag gick upp hehe. Halva dagen borta. Men då gick jag och la mig vid tre också. Satt vid Henriks dator och sjöng in massa låtar. Riktigt kul så jag kunde liksom inte sluta.

Idag har jag slappat, tränat och slappat lite mer. Precis som jag skulle. Och skönt va det!! Jag och Jenny körde ett core-pass och följde upp med ett spinning-pass. Första för min del här i Filipstad. Jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon det är ju en sak som är säker!!

Imorn är det alltså dags att gå på schemat. 8-16 är arbetstiden och jag kommer väl somna hehe. Är såå trött nu för tiden att jag blir tokig på mig själv. Hoppas iallafall att jag klarar sysslorna bra sådär första dagen och allt.

Hm... nu ska jag snart sova...har ont i lilla magen... inge skojsigt alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback