Idag är jag bra trött

Ujujuj va jag har varit trött, precis hela dagen också. Somnade kanske halv tre i natt och gick upp halv sju för att göra mig i ordning. Jag skjutsade mamma till jobbet, åkte tillbaka till stan, skjutsade brorsan till apoteket, åkte till Linda och Miranda och åt frukost, hämtade Wille på dagis, åt lunch, åkte och hämtade Willes barnstol, tog med Wille och åkte till mammas jobb, åkte till Filipstad vid halv fem, handlade, åkte hem och färgade och klippte mamma, lagade mat, åt och fikade, sa hej då till Wille och mamma och satte mig här framför datorn. PUST ja ni märker hur jag har haft det idag. Fullt ös hela dagen. Så just nu känns huvudet jättetungt och ögonen kliar av trötthet. Funderar på att lägga mig och titta på en film och sedan sova.

Här är lite bilder sedan helgen. Jag hittade knappt en där jag ser normal ut. Var på ett väldans flamshumör med miner och tokigheter. Vilka idéer man får ibland ni!!! Och för stora kläder hade jag dessutom. Linnet hängde, shortsen hängde och håret blev knas. Jaja roligt hade jag iallafall så det va ju bra med det hehe.

             

Detta är ganska tidigt på kvällen... kalasets sista timmar blev sorgligt nog inte med på kort. :P

Kommentarer
Postat av: tess

du är alltid fin gumsan . du kan inte ens se knasig ut om du försöker :P KRAM

2008-06-23 @ 22:40:01
URL: http://ttessii.blogg.se/
Postat av: Nettan

Haha, nej för senare verkade mina kameras annars så många fotografer vara ur form:) Vi hade kul iallafall! Men jag har aldrig varit så trötter.. Måste göras om snarast möjligt:)

KRAM KRAM

2008-06-23 @ 22:41:15
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback