Bara massa krångel

Fram och tillbaka till skolan för 1 1/2 timmes snack bara. Kändes aningen onödigt. Men det var ju sista dagen för Tess så det kändes ju skönt att säga hej då. Dock sa jag hej då med glad min för i mina tankar tänkte jag att vi skulle träffas igen imorgon hehe. Gick lättare då!! :) Vi for till Bergvik efter oppositionen för att leta upp shortsen till Henrik och jag hittade ett par minsann. Men nehe då fungerade inte kortet. Testade i två bankomater dessutom, men icke. Drygt som attan och inga byxor blev det. Kollade kontot nu och pengar fanns det ju så det är väl det nya kortet det är fel på. Men använde det i morse så det känns också konstigt om det vore så. Krångel krångel.

Nu ska jag ringa Folksam och sedan krypa ner bredvid Henrik en stund. Blev förbaskat trött av att gå upp såhär tidigt. Tänk då hur jag ska vara nästa vecka när jag ska jobba hela veckan, Hugalien..... ;) Måste plugga ikväll också så jag kan skicka mina arbeten. De skulle nämligen lämnas in i pappersformat vilket gjorde saken bra mycket krångligare. Blir brev för inte tänker jag åka dit imorn bara för att lämna dem. Nä ni!! Jaja pladdrat klart för nu tror jag. So long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback