Wiiieee

Gud va skönt det känns att äntligen ha några lediga dagar framför sig. Och vilket väder det kom till min ära. Ska vara fint EN HEL VECKA nu sägs det och jag tackar och tar emot för det vi får hehe. Jobbar ju iofs helgen, men va sjutton.

Igår va det allt utom fint väder. Snacka om regn före solsken. Det bara öste ner och åskan dånade så jag och Ewa flög av stolarna på jobbet. Blixten slog troligtvis ner i en bil utanför dessutom, men det verkade gå bra för bilen åkte bara vidare. Läskigt tycker jag.

Idag hämtade vi Dukoralen på apoteket och har tagit första dosen. Nej tack till kolera (om jag ändå visste vad det var)!!! Och så köpte vi även lite smarriga ipren tabletter som är ett måste i toalettväskan som ska med till Tunisien. Fatta mina vänner, nu är det mindre än 3 veckor kvar. Som jag har längtat, and still am.

Ajajaj nu kom jag på vad jag lagt längst bak i minnet och därmed glömt av. Jag måste ju för sjutton till biblioteket snart och kolla så alla böckerna till nästa kurs finns hemma och tillgängliga. Hm...skulle ju iofs kunna kolla det på internet. 2008 Ida-Marie, remember? Måste bli av inom kort.

I kväll blir det till att våldgästa Madde och Magnus. Tänker ta svärföräldrarnas dubbelsäng till låns i natt och tvättmaskinen och en solstol imorn. Måste ju njuta av solen då den visar sig. Kan behöva lite solenergi, färg och fräknar (som kommer på köpet). Dessutom vill vi ju självklart umgås med Madde och Magnus också. Och de vill säkert umgås med oss... hehe... :)... Vi intalar oss det iallafall och ser fram emot ett trevligt bemötande. :P...

Oj 7.21 visar digitala uret vid min sida. Vart tog timmarna vägen sedan jag slutade jobbet? Jag måste ju få ngt gjort, men kroppen orkar liksom inte lyda. Samvetet säger...."diska, laga mat, bädda sängen". Kroppen säger... "sitt still, du förtjänar lite vila". Hm... svårt val dett!!! :)


Jag vilar!!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Va tusan I-M! Nu hittade jag en kommentar som jag inte sett från dig på att man inte ska bada när det åskar.. Jag överlevde:)



Hoppas ni har kul.. Jag gör allt för att inte sova som jag borde.. Men men.. Jag måste väl om jag ska kunna vara vaken hela dagen imorgon.Spark i arslet till Mads å Maggan å en hälsning till Henrik.



Själv får du KRAM KRAM:)

2008-07-24 @ 22:52:48
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback