"Vart tog den söta lilla I-M vägen?"

Ingen som vet, ingen som vet!!!

Ja ni jag har då inte haft mycket tid över de senaste dagarna. Har bara jobbat!! Idag hade jag iallafall sovmorgon så nu fick jag lite slappartid för mig själv. Jobbar kvällen och imorn dag, sedan är det äntligen några dagars ledighet. Nån dag där kommer mamsen och syster yster på besök. Med resväskan min i högsta hugg får vi hoppas. Den måste jag ju ha!!

I fredags var det ju heldag i Örebro för mig och min älskling. Först lämnade vi av Ulf och Agneta (båda nervösa på sitt eget lilla sätt skulle jag nog vilja påstå hehe) och sedan for vi vidare. Först snurrade vi runt lite i centrum för att till slut hitta den extremt lilla butiken på den lilla gömda gatan en bit från centrum. Där spenderade vi väl ca 300 kr för att stå och vänta i...hm..... högst 4 minuter. :P... Sedan styrde gps:en oss mot Adolfsberg och Lager 157. Det besöket blev mycket av en besvikelse för oss båda tyvärr. Inte alls vad vi hade förväntat oss. Men lite basplagg hittade vi iallafall och så köpte jag två jättefina sjalar. :).. Efter nån timmes strosande så åktevi vidare mot Mariebergs köpcenter. Denna gången fick vi stänga avgps:en och klara oss på egen hand för den villade bort oss åt helt fel håll. Konstigt, men så blev det!! På Marieberg höll de på att bygga ut och om så vi kände oss lite vilsna. Men vi hittade det mesta av vad vi skulle ha, smaskade i oss hamburgare och kebab och sedan drog vi mot Ikea. Orkade dock inte gå in på Ikea så vi gjorde några kortare besök i affärerna bredvid. Gjorde några fynd och sedan åkte vi hemåt. Båda var vi helt slut efter en dags flängande. Vi stannade till på Prix, som nu då istället plötsligt hette Coop, i Karlskoga och köpte grillat som vi åkte till Nykroppa och smällde i oss med syskonen Stjernberg. Hem till Filipstad, lägenheten, sängen var vi runt halv elva och jag somnade som en stock. Blev iallafall supernöjd med det vi fick med oss hem. Tack älskling för att du är så underbar. Och för att du skämmer bort mig så ibland. ;)...

Nu står kastrullen på spisen och snart ska maten i magen. Mumma!! Sedan är det dusch, smink, cykeltur och så vips var man tillbaka på jobbet igen!! Tisdag klockan 16.00 är en efterlängtad tid denna vecka!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja du I-M, du skulle ha varit med mig å syskonen Stjernberg i helgas istället.. Det var kul:) Roligast före å efter parken som sagt.. Hos Cina spelade vi spel:)



Pratar ju för fullt med dig på messenger, så jag fortsätter väl där.. KRAM

2008-07-21 @ 13:20:28
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback