Varför?

Jag tittar på Project Runway just nu och kan inte riktigt förstå en sak. Har designers en egen trend? Det tycks vara så att näst intill alla designers, som jag sett, klär sig hemskt. Visst ska man väl få ha sin egen stil, men de har ju ingen stil. Iallafall inte enligt mig!!! Jag tycker med tanke på deras stora intresse för mode att de kanske borde tänka mer på sin egen klädsel. Men som sagt, det är min åsikt!!

Idag har jag jobbat och mellan 13-15 trodde jag att jag skulle somna. Jag va så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Hade nästan kunnat somna ståendes tror jag hehe. Sedan jag kom hem har jag tittat på Pussycat Dolls 2 och Project Runway som jag spelade in från igår. Och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Längtar mest tills Henrik kommer hem från träningen så att vi kan äta. Magen börjar kurra snart!! Och imorn är det äntligen dags för lite shopping. Ska bli skoj med en heldag i Örebro. Hoppas vi gör några fynd. Nä hoppas vi gör MÅNGA FYND.. :)


Kommentarer
Postat av: Kusin Nettan

Du kommer säkert göra många fynd ska du se, unna dig lite granna:) Hoppas vi ses nån i helgen iallafall... Vi får väl se.. KRAM

2008-07-17 @ 22:34:18
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Nettan

Va fan... Det ploppade upp kusin Nettan utan att jag såg det.. Antagligen för jag skrev så i min kusin blogg, vi är då inte kusiner:) KRAM igen..

2008-07-17 @ 22:35:40
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: tess

hej gumsan :) ja jag har fått reda på att jag blivit antagen , och ska tacka ja nu senare idag tänkte jag :) mer än så vet jag typ inte . det känns dock skönt att veta att det har ordnat sig . saknar dig gumsi ! vädret är helt fruktansvärt , tunisien i två veckor känns ganska lockande va ? ;D KRAM

2008-07-19 @ 11:41:56
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback