Jaha ja...

Första och enda nattskiftet är över och jag har väl sovit högst en halvtimme i natt. Endast pga att jag inte kunde komma till ro. En blandning mellan nervositet och ovana skulle jag tro. Har svårt för att somna hemma och värre blir det borta så det va en lååång natt hehe. Men nu är jag hemma och egentligen ska jag väl ligga och sova, men nehe det var lättare sagt än gjort. Låg bara och vred och vände på mig så jag fick sätta mig här vid datorn en stund. Det säger väl pang snart så sover jag bort hela dagen sen. :P...  Börjar känna mig aningen dåsig faktiskt. Jag är ju så väldans hungrig bara....om jag ändå hade nån här hemma som kunde laga lite mat åt mig. ;)... Vore inga fel det!! Korvstroganoff och ris, tacos, omelett, soppa... haha vilka skumma grejer man kan bli sugen på när man är sådär riktigt hungrig. Skulle kunna rabbla upp hur mkt som helst!!

På Oprah idag visar dem rekord från Guiness rekordbok och jösses vilka skumma grejer. Allt från hundar som hoppar hopprep till en man som va superlång och hade storlek 70 på skorna. Jag upprepar STORLEK 70.  Herregud det är ungefär 33 storlekar större än mig och ca 28 större än Henrik. Funderar på om det verkligen stämmer, om de inte skrev fel i texten, men vem vet, det stämmer säkert. Oj nu kom det en 70-årig kvinna med midja som mina vader typ. Det blir bara värre och värre detta.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, ja det verkar vara mysko människor där ute i världen:) Visst kan vi väl dra ihop ett helt gäng så där, men tror du verkligen de där torra grabbarna vill det? Vore ju perfa med att kunna dela upp i gäng till vad och var från dag till dag väl utomlands.. Tove är nog på å Cina skulle jag tro. Hmm, Cina ville att vi skulle åka båt kanske i augusti eller september, på?



KRAM

2008-07-16 @ 17:41:38
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback