Typiskt? JA!!!

Kollade vädret i Sunne på lördag och det ser då inte lovande ut. Va dumt av oss att vänta till denna helg. Vi skulle ha åkt fredagen som var. Då hade vi iallafall fått ha lite kul i Sverige denna sommar. Känns inte som att vi kan komma på nått annat skoj att kompensera med heller. :(

Nu har jag precis tagit dos 2 av dukoralen. Vaccinerad och klar att åka :P... Fan va skönt det ska bli. Jag pratade med Jenny på msn för någon dag sedan och jag tror nog hon längtar lika mkt som mig. Om det nu går hehe.

Jaha vad ska jag hitta på nu innan jag börjar jobba då. Så svårt att hinna med nått vettigt innan ett kvällspass tycker jag. Måste laga mat, men blä va trist. Känner inte alls för att ställa mig vid spisen. TRÅK!! Men måste måste jag så då får det bli så. Ska nog kolla på ett Journeyman först dock. :) Vi höres!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det ordnar sig ska du se!! Nåt kul ska vi göra!

2008-07-30 @ 12:48:41
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback