T.R.Ö.T.T

Jösses va trött jag är. Känns att en förkylning härjar i min kropp för jag är helt slut. Kanon väder ute och jag orkar inte ens ta en promenad. Va iväg och handlade lite mat förut och när jag kom hem va jag helt matt. Trist detta... Jag vill vara pigg, glad och kunna njuta av det underbara vädret. Är ju faktiskt ledig och sommarvärmen är tillbaka. Då vill man må som bäst!!



Gullmamsens födelsedag idag. Grattis mamma!! Älskar dig!!

 

Mums denna såg allt bra god ut. Blir kalas på fredag!! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Den tårtan såg inte helt fel ut, riktig sommartårta :) Kram / Marie

2008-07-02 @ 16:47:36
Postat av: tess

åh , grattis till mamsen :) kramar

2008-07-02 @ 19:36:53
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback