Tiden går fort idag

Idag har klockan gått väldans fort tycker jag... Har iallafall rensat garderoben, solat och handlat lite. Precis som jag skulle. Nu är jag dock så trött att jag funderar på att lägga mig en stund innan det är dags att laga mat. Dags att jobba imorn, men jag jobbar kväll + natt så jag har iallafall sovmorgon. Gött det!! :) Skulle kunna jobba endast kvällar bara jag fick sova på morgonen. Mycket värt det!! Fast det negativa med att jobba kvällen är att hela dagen försvinner åt ingenting. Jaja jag är nöjd som det är ändå.. :)..

Tittade ju på Step up 2 förut som sagt och jösses va bra den va. En film som verkligen passade mig!! Kanon!! :).. Och Jessica höll såklart med mig om The Happening, en stor besvikelse...  och Magnus Jag tror vi är fler hehe...

Nu är det som sagt vila som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback