Hur duktig är jag?!!

Nu fick jag en sån där galen idé att jag och Henrik ska försöka gå en lång promenad vid stranden varje dag utomlands. För att få lite motion. Jag undrar jag hur pass den idén kommer att gå i verket. Jag är bra lat av mig, men får infall ibland då jag ser hur pass slapp maggen blivit. Måste göras nått åt detta nu, men vart är min självdisciplin jag så länge efterlyst?!! Får nog inse att jag aldrig haft någon. Men det borde aldrig vara för sent att lära sig, eller? Viljan finns ju... ibland iallafall hehe. Att det ska vara så svårt!! 

Nu är det snart dags att åka till jobbet. Har 5 pass kvar om man räknar med ikväll. Inte mycket alls, men det går segt när man längtar. Inte för att jag inte trivs på jobbet. Personalen och brukaren är underbara allesammans. Men jag känner ett stort behov av lite ledighet. Jag önskar att jag hade några veckor även efter resan, men det är att önska sig för mycket. :)

Oj va klockan rullar på. Jag fastnade vid City Akuten. Ett utav de mest gripande avsnitten. Jag har dock sett det förut så denna gången kom det inga tårar. Annars är jag extremt blödig av mig.

Nä nu ni får jag skynda på lite om jag ska hinna. Glöm inte den spännande finalen av Pussycat dolls ikväll mina vänner...:).. Jag har sån tur att det går att spela in på vår tv så jag missar det inte..:).. Katastrof annars hehe!!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback