Project Runway

Wiiee Project Runway är tillbaka... Det är ju så bra... Lite småfjantigt ibland, men det är ju ingen skräll...

Jaha så vad har jag haft för mig denna härligt lediga dag? INGENTING!! Har knappt rört mig från soffan. Får nästan lite dåligt samvete att jag ej njutit av det underbara vädret. Men vad gör man när man inte har ngn ork liksom. Hellre tar jag det lugnt idag för att orka med jobbet imorn än att jag riskerar att bli sämre. För det vill vi ju inte!!  

På fredag ska vi fira mamsen och Wille. Grefves åker till Norrland och stugan på söndag så det gäller att gosa med mina små troll. Kommer sakna dem även om det bara är för ett par veckor. Känns jobbigare när man vet att man inte kan träffa dem. Eller ja kan kan man väl, men det blir lite längre att åka hehe.

Nä ni nu ska jag fortsätta sitta i soffan och dega. När Project runway är slut blir det Jericho igen... som sagt...sååå bra!! Åh såg precis att Hell´s kitchen också kör igång med ny säsong på torsdag... Blir bara bättre och bättre.. :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, din lilla slöis, men ibland orkar man verkligen inte.. Idag ska vi spinna! Blir nog kul det.. Gött att man är igång! KRAM

2008-07-03 @ 08:18:14
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback