Please help me...

Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på med håret nästa gång jag går iväg (Vilket blir efter resan nångång), men det är allt utom enkelt vill jag lova. Då och då funderar jag starkt på att färga mig mörk, men jag är så rädd för att ångra mig. Jg ska i vilket fall som helst färga underhåret lite mörkare. Ingen superkontrast, men mörkare. Klippning blir endast topparna för nu är jag sugen på långt hår igen. Tänk, när man har långt vill man göra nått drastiskt och kul så då klipper man av det och när man haft kort ett litet tag ja då vill man ha långt igen. Tar ju ett tag innan jag får tillbaka samma längd som innan, men det växer hyffsat fort ändå får jag säga. Inget annat än vänta det...

Men om ni har några roliga förslag så SNÄLLA DELA MED ER. Alltid roligt, behövligt med goda råd ibland!!

Hm..har inget kort från den lilla tiden då jag var mörkhårig...






Kommentarer
Postat av: Cina

Jag känner igen mig! så fort man klippt sig så vill man ha tillbax sitt lååånga hår... även om det fanns en anledning till att man klippte sig :) Fast jag tycker din lite kortare frisyr är skitsnygg! :)



Kramiz

2008-07-15 @ 08:07:27
URL: http://lilltwilling.blogg.se/
Postat av: Cina

Mm, jag trivs iaf... och älskar möbler och inredning! :) Om det är så att ni är festsugna till helgen så har vi lite fest hemma inför kroppadan på lördag, bara ni kommer om ni har lust.

Kramiz!

2008-07-15 @ 13:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback