Oops...

Oj då va tiden går fort när man sitter vid datorn. Har spelat Sims nästan hela kvällen. Eller ja största delen av tiden har jag byggt hus. Skitkul ju. Speciellt nu med de nya uppdateringarna. Tänk om man nu kunde förverkliga detta bygge i verkliga livet. Hade inte varit helt fel det ni.. :)
Henrik sitter också och spelar (sims han med tihi) och han va inte riktigt redo att lägga sig än sa han hehe. Det är som sagt inte lätt att dra sig från datorn när det spelet är igång. Jag är däremot trött så jag har gett upp för idag. Kan nog tänka mig att det blir lite tid farmför datorn imorn med hehe.

Pratade med mor förut. Hon, syrran och moster Naemi hade bokat rum på ett vandrarhem i Hjo över natten. Och då jag ringde skulle de strax gå till en pub och ta sig en öl. Stackars älskade mamma va superröksugen också såklart. Inge skoj det där, men duktig det är hon minsann!!!

Nä SÖMN är nu nödvändigt!! GodNatt................ ZzzZzzZzz.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback