Ofcourse it was you my dear

Självklart menade jag dig Jessica!! :) Och nä det är inte alls långt... vi måste bara ta oss i kragen och sluta vara sånna latoxar hehe. Krävs planering och det snart!! MASSA BAMSE KRAMAR TILL DIG GUMMAN



Jaha då var det lördag och jag sitter och kolla på skor. Vill så gärna ha mig ett par nya sandaler, men ekonomin tillåter inte det just nu tyvärr! Får försöka stå ut med de rackarna jag har.

Idag har vi varit och handlat lite och sedan solat för första gången på BRA LÄNGE. Kände att vi behövde lite energi och färg. Nu blev det ju solariumet då eftersom solen inte riktigt visar sig tillräckligt mycket. Men värmen finns ju där ute iallafall och om vi har lite tur kanske vädret går mot det bättre nu igen. Hm...fast iofs skulle jag väl ändå inte hinna njuta så mkt utav det med tanke på att jag jobbar så mkt de närmsta veckorna. Det blir då aldrig som man tänkt sig huh? hehe

Jag undrar ja hur tjejerna på Mallorca har det. För vad är en vecka på Mallorca??!!.... om inte svettigt, långtråkigt och alldeles alldeles underbart! :P (ingen avundsjuka alls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback