Ny dag, nya val...

Jaha nu blev jag ju aningen förvånad här. Magnus tyckte alltså att The Happening va bra...(?)... Knasig grabb det där. :)... Jag och Henrik tyckte då inte det iallafall. Även om vi mycket väl förstod den hehe.. :)...

Jaha så var det en ny dag och en dag närmre resan. Jag börjar verkligen bli besatt av denna otroliga längtan. Men det är ju spänningen inför en resa som är halva nöjet.... :)...
Idag ska jag iallafall rensa ur min garderob. Har total kaos i den och förmodligen en hel del onödiga plagg som aldrig används. Hoppas jag tar mig an och slänger en del av det onödiga....brukar ha aningen svårt för det nämligen. KAN VARA BRA ATT HA ni vet... :)
Hm...jag fundrar jag på när min käre pojkvän slutar jobbet. Han skulle få reda på idag om de kunde jobba över eller inte. Jaja han skriver väl och berättar det snart skulle jag tro. Mest nyfiken när jag behöver börja med da food... :)...
Nej nu ska jag sätta igång med garderoben. Brukar ta tid sånt där.. :P...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback