Nu är det nära.. :)

I tisdags åkte vi till Nykroppa efter Henriks träning och sov där i några nätter. Så på onsdagen la jag mig i solen när jag vaknade. Tänkte att jag skulle passa på under mina lediga dagar. Hm...ja jag låg väl kanske i högst 1 1/2 h sammanlagt och tur var nog att jag inte låg längre. Jag brände mig nämligen som bara den i ansiktet. Näsan var röd som en clownnäsa och ögonlocken ömma som tusan. Tji fick jag!! :P

I torsdags kom mamma och syrran på besök. Vi gjorde Filipstad, vilket tog kanske 1-2 timmar hehe. Vi åt på kinan och avslutade med en glass på toget. Mysig stund med dem iallafall. Vi åkte sedan till Storfors i hopp om att farfar skulle vara hemma så vi kunde hälsa på, men när vi kom dit var det ingen som var hemma. Synd!!

Fredagen var underbar. Anna hämtade upp Madde med sin bil och de åkte till Hättälven. Jag och Henrik kände oss hurtiga nog att vi tog oss dit på cykel istället. :)... Sedan låg vi där i flera timmar, solade, badade och njöt. När vi cyklade hemåt igen så stannade vi och handlade lite. Blev mat direkt när vi kom till huset och sedan drog jag, Henrik, Nettan och Magnus ut på en spännande båttur. Magnus lyckades få napp, en jättesöt firre. Stooor dessutom, men den slängde de snällt i igen. När vi avslutat fisketuren blev det grillat och sedan åkte jag och Henrik hem.

Helgen jobbade jag som sagt så mer än jobba, äta, sova blev det liksom inte. TYVÄRR

Igår hade jag en ledig dag igen och vips så var den över. Dessa lediga dagar går alltid alldeles för fort. Jag låg väl iallafall korta stunder i solen, följde med Madde till Kga där vi hämtade Ulf och Agneta samt åt pizza med min älskling. 

Så var dagen IDAG här och jag sitter i soffan, svettas (trots min lätta klädsel) och ska titta på Journeyman. Mycket bra serie.. :)... Ska äta rester av pizzan till lunch idag, ta en snabbdusch och sedan börjar jag jobba klockan fyra. Känns skönt att klockan inte ens slagit tolv än. Kan jag fortsätta vara lite lat i soffan. :)... 

Men vet ni... idag är det 12 dagar kvar tills vi åker.. Nu är det nära... :)

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det går fort när man har roligt vettu! Å mer kul ska det bli till helgen:)



KRAM

2008-07-29 @ 13:15:12
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback