Minnen som sviker mig

Minnen ska vara till för att glädja, inte för att skapa besvikelse, tårar och smärta!! Idag har det varit en jobbig dag känslomässigt!! Saknar MÅNGA i mitt liv just nu!

Pappa... saknaden efter dig kommer alltid att vara obeskrivligt smärtsam!!

Jessica... nu måste vi skärpa oss, så busy är vi inte så vi aldrig kan ta oss i kragen och träffas.. :)... Saknar dig jättemkt gumman!!

Tess... ja du vet ju redan va extremt mycket jag kommer sakna dig till hösten! Saknar dig redan förresten!!

Och flera utav de vänner jag på ett eller annat sätt tappat kontakten med. Ni har alltid betytt mycket för mig och har lämnat ett stort tomrum i mitt liv!  Saknaden gör ont!!

Sedan har jag MÅNGA att glädjas åt och med också. Jag hoppas att jag inte behöver nämna namn för att ni ska förstå om ni tillhör dem eller ej.. :)... Ni är underbara!! Speciellt min älskling då såklart som alltid finns där för mig vare sig jag är glad, ledsen eller arg!! Dig vill jag aldrig behöva sakna!!

Kommentarer
Postat av: tess

OCH JAG DIG !

2008-07-11 @ 13:57:19
URL: http://ttessii.blogg.se/
Postat av: Jessica K

Åååh saknar dig med vännen!!

Ja vi suger faktiskt, det är inte direkt långt mellan kga och filipstad! =)

(Nu hoppas jag verkligen att det är mig du syftar på annars blir det här otroligt pinsamt för min del!)

2008-07-12 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback