JOBBig dag

Har jobbat 10-22 idag så dagen har varit vardagligt trist och tråkig. Äsch så farligt var det inte, men ingen kalaslördag om jag säger så. Nu är jag dock ledig tills på onsdag så nu ska jag njuta av vädret. Om det nu blir fint. Temperaturen har redan sjunkit ganska mycket efter den regnskur som kom i eftermiddags så vem vet... nu kanske vi fått vår lilla vanliga dos av sommaren igen. Tröttsamt i såfall!!  Jag ska iallafall försöka träna lite dessa lediga dagar. Promenader och så spinning på tisdag. Måste för jag tycker jag ser allt snedare ut i ryggen. Inge bra alls det!! Och så kanske man kan vara aningens mer bekväm i bikinin när den ska på i augusti. (kanske inte för att det hinner hända så mkt med kroppen tills dess, men till det psykiska brukar det hjälpa!!)

Just nu sitter Henrik och tittar på Indiana Jones. Han bad mig välja mellan att se alla Indiana Jones filmerna eller alla Star Wars (detta var för ett par dagar sedan). Jaha så började vi titta på Indiana Jones, som jag tyckte va riktigt bra när jag var liten, men jag klarade inte av det. Jösses va filmindustrin har utvecklats sedan dess. Vilka löjliga filmer i jämförelse med det vi är vana vid idag. Nej jag fick ge upp nästan direkt. Förstörde ju gamla minnen om hur bra filmerna va. Jag satte mig för att titta på Jericho i datarummet och bad honom säga till när det var dags för den nya filmen. Den har jag ju inte sett så där har jag inga förväntningar.  

Så nu blir det återigen Jericho. Endast 5 avsnitt kvar nu.... vad ska jag ta mig till sen?!!! hehe

Hm...jag vet att jag varit dålig på att lägga ut bilder som jag lovat, men ujujuj jag är ju en sån upptagen kvinna. Bättre sent än aldrig vet ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback