Hej hopp

Det blev ett stort hopp mellan inläggen denna gång. Hinner inte riktigt med detta bloggande när jag jobbar. Och de lediga dagarna har jag och Henrik mest spenderat i Nykroppa. Igår cyklade vi till Hättälven och låg där och solade och badade i några timmar. Helt underbart!! Jag önskar att jag hade kunnat gjort samma sak idag och imorn, men nädå... Jag jobbar och står i jag. Lördag-söndag, 10-22. Svettigt och härligt vill jag lova!

Tänk va irriterad jag var idag då när jag skulle svara på ett sms från Henrik. Då hade jag plötsligt ingen täckning. Endast nödsamtal ni vet... skitkul. Jaha jag lånade väl en telefon och ringde till Henrik då, men nä då fungerade inte det heller. Så testade jag att ringa Magnus. NÄ VA SJUTTON, det gick inte det heller. Förmodligen är det 3:s nät det är nå vajsing på då. Och det fungerar fortfarande inte. Hoppas verkligen det fungerar imorn så att jag slipper känna mig helt handikappad. För det gör jag utan mobilen har jag märkt. Underligt hur man någonsin klarat sig utan mobil hehe.

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Orkar nästan ingenting i denna värme. Ingen luft alls i denna lägenhet. :P...

Pust och stön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback