En ärlig bekännelse

Nettan tipsar har varit framme och jag läste en blogg hon skickade. Jag tror hennes tanke var att jag skulle bli lite avskräckt från mina tidigare tankar och längtan efter barn. Jag är ledsen gumman, men det gjorde det inte. Slutet på tjejens inlägg gjorde mig ju bara ännu mer längtansfull. Jobbigt att behöva känns såhär redan. Kan ju tänka mig att vi har några år framför oss innan det är dags. Eller vad säger du älskling? (du behöver ej svara, vet redan svaret :P...) hehe

Jaja det är väl aldrig fel att drömma!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, jag blev avskräckt.. Tur att man inte har nån längtan än.. Tina verkade ha en jobbig en, får se om jag får träffa lille Tim snart.. Du får väl ta å gå färdigt skolan å sen är det bara å sätta igång efter du fått jobb eller så:)



Hmm, vi får se till att få ihop det nu innan ni åker! Kul, kul, kul!

2008-07-21 @ 14:34:15
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback