Duktig flicka

Jag måste ge mig själv en stor eloge för att jag varit så duktig och trampat nästan varje dag till jobbet denna sommar. Och nog ska jag vara duktig de sista veckorna också. Det lovar jag. :)

Nu har jag endast två arbetsdagar kvar denna vecka sedan är det helgen. Tråkigt nog så påstår väderexperterna att det ska bli sämre väder till helgen. Och vi som planerat att åka till Sunne Vattenland på lördag. Får verkligen hoppas att de har satt fel prognos denna gång. Vad ska vi annars hitta på?!! Funderade ju på Boda Borg annars, men jag vet inte jag... vi får se. Vi satsar på Sunne och hoppas på det bästa.

Nu blir det Journeyman innan jag kryper till sängs. Jag har ju iallafall sovmorgon imorn med. :). Suupernajs!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du det MÅSTE bli fint väder till helgen, vi ska ju ha så kul så! De har oftast fel de där, så vi får väl hoppas. Det vore ju bra om vissa får vistas i solen å då menar jag de med mindre färg:)



Jaja, jag vill inte riktigt jobba idag.. Snart semester, det får man väl se fram emot!



KRAM

2008-07-30 @ 09:36:30
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback