Dålig stil!

Jag har slarvat med inlägg på sista tiden. Blir så när man jobbar och inte orkar med att tänka så mkt under veckorna som går hehe. Jag har fortfarande inte bilderna sedan helgen så det hinner väl passera ännu en helg innan det blir av. Om jag inte är duktig och fixar det imorn när jag är ledig. Japp ledig dag imorn och uj så gött det känns vill jag lova. Hostan håller i sig så jag sover inte mkt på nätterna vilket bidrar till en extrem trötthet under dagarna. Får hoppas det ger sig innan jag ska jobba natt på torsdag. Nu ska jag titta på Jericho...som jag nu lärt mig att tycka väldigt mkt om. Spännande som bara den just nu hehe. Hoppas bara det inte blir en ny "lost" serie. Det vill säga att serien inte får nått slut. Att de hela tiden måste hitta på massa nya saker för att få berättelsen att fortsätta. Blir bara löjligt och till slut orkar ingen med. Iallafall inte jag!! Jaja jag återkommer som sagt med lite bilder snart hehe...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Heeeeej! Hoppas du får det gött när du är ledig då! Jag sitter här å skriver å skriver:) Gött å vara själv faktiskt.. KRAM

2008-07-02 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback