Dagens val

Idag valde jag att inte anstränga mig allt för mycket och jag har lyckats väldigt bra må jag säga hehe. Nä men jag har faktiskt inte gjort mkt alls idag. Mest suttit och spelat då som sagt och sedan hunnit kika på en urusel film. The Happening. Den går på bio nu och har ni tänkt gå på den så kan jag ju varna er redan nu. GÖR DET INTE!! Det är verkligen inte värt pengarna. Den va skitdålig och jag kan inte ens förstå hur den kunde hamna på vita duken. Jag skulle bli knäckt om jag betalade för den. SKITFILM!! (andas) Ja så ja.... funderar därför på att kika på en annan film nu. Step up 2. Verkar bra mkt bättre och kanske kan kompensera tiden jag slösade på den andra. Henrik är nämligen sån att han måste se färdigt en film han väl börjat kika på så jag fick ju pinas tills det var över, inge mer med det hehe. Nu ligger han och ska sova...jobba jobba för älsklingen imorn. Jag är ju ledig så jag passar på att vara uppe lite senare. Kan ju unna mig sovmorgon imorn.. :)...  Planerna för imorn är få. Eventuellt solning, men sen vet man aldrig vad som händer. Längtar tills på fredag faktiskt för då ska vi åka till Örebro...sååå shoppingsugen så jag blir alldeles CRAZY... (som om det vore nått ovanligt). Jaja slut på pladdret för idag. Adjöken mina vänner....

Kommentarer
Postat av: Magnus

The happening va ju bra ... Du fatta den inte helt enkelt :)

2008-07-14 @ 00:46:22
Postat av: Jessica

Visst är den dålig!! Hade jättehöga förväntningar eftersom hans filmer brukar vara bra men den här!!??

2008-07-14 @ 13:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback