Dagarna går inte tillräckligt fort!!

Idag är det 31 dagar (ca 744 h) kvar tills vi låter vingarna bära oss mot varmare breddgrader. Minst 15 dagar (ca 142 h) utav dem ska jag spendera på jobbet och resten som ledig i den "underbara" svenska sommaren. För typiskt svensk är den minst sagt!! Räknar verkligen dagarna nu för jag längtar bara mer och mer och mer och mer desto mer tiden närmar sig Dagen Då Vi Verkligen Åker!!! Det var längesen jag längtade såhär mycket till nått. Ska bli underbart, mysigt, ROMANTISKT, spännande, ROLIGT och såååå GÖTT!!!



Så mycket som jag babblat om denna resa, som enligt er säkert gärna får ske NU för att minska på tjatet, så tänker ni väl att va f*n ska hon inte göra när hon väl varit där då?!!.. Ja och ni oroar er säkert med all rätt för jag kommer säkert och förhoppningsvis att ha MASSA godbitar att dela med mig utav!!!!!!! Moahahahaha!! ;)

GodNatt Alla glada, ledsna, sura, arga, bittra, lyckliga, söta, underbara där ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback