Behövlig semester

Tur att vi valde en 2 veckors semestertripp detta år för oj det behöver vi. Jag har fortfarande ont i magen, Henrik har jätteont i magen. Jag har dessutom ont i rygg och nacke som vanligt och trötta är vi båda två. Vad ska det bli med oss!!? hehe Som sagt, semestern är behövlig och infaller om nu mindre än 5 veckor. Madde och Nettan åker imorn de... lyckostarna. Hoppas ni får det kalaskul tjejer!

Idag, med tanke på va synd det är om oss, så har vi legat i soffan och tittat på två filmer. Untraceable, riktigt bra faktiskt. Och The Spiderwick chronicles som var bra, men aning händelselös tycker jag nog. Skönt va det iallafall att bara ligga och slappa tillsammans. Lite nötter för mig och choklad för Henrik slank ner också och smörjde maggarna... bra det har jag hört.. ;)....

Nu blir det Jericho. Orkade ju inte se nått igår...får se hur mkt jag orkar ikväll innan ögonen strejkar! Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback