Awake

Jag sov mellan halv ett och fyra och sedan blev jag pigg igen. Har precis duschat och ska nu sminka mig så ska vi rulla till Nykroppa sen. Magnus tipsade precis om en film också. Made of honor. Det är ju med McDreamy så det kan ju inte vara annat än bra... :)... Fast nu har vi ju märkt att Magnus kan ha extremt dålig smak ibland så det återstår att se hehe.. :)...

Jag känner mig aningen ensam idag. Hade behövt nån att stri lite med. Tänkte föreslå för Nettan att vi kunde luncha någonstans, men jag sov ju aldrig nått i natt och hon har ont i magen stackarn. Får bli en annan gång helt enkelt!!

Nej bäst jag sätter fart så ingen klagar på mig sen.. :P...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja det skulle ha varit kul... Får bli nån annan dag:) Jag skulle vilja vara i Magaluf för tillfället.. Å må lite bättre då, men det går rätt bra när man inte äter.



Magnus har väl ALLTID haft dålig filmsmak... Han kan slå till nån gång ibland med överraskningar iofs:) KRAM

2008-07-16 @ 21:12:29
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ok, Nettan kommer ju aldrig mer få filmtips av mig iaf.. Den saken är ju klar :)

2008-07-17 @ 01:30:07
Postat av: Nettan

Haha, förlåt förlåt:) Tyckte Magnus sa nåt om han inte läste bloggar... Jag vill ha filmtips åsså får man väl välja med omsorg, men du är ju som en mussla på den fronten:)

2008-07-17 @ 08:58:07
URL: http://nws.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Hallå, har detta blivit ett forum eller är det fortfarande min blogg? hehe... Ni är för mysiga!!!!

Magnus läser min blogg Nettan så jodå han läser bloggar..:).. Och jo han har bra smak på filmer så därför blev jag väldigt förvånad över att han tyckte denna hemskt dåliga film va så bra hehe. Och jodå Magnus det får hon säkert.. :)...

2008-07-17 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback