"Älskling kom hem...

...för jag längtar efter dig" Och så är jag sååå hungrig. Blir pizza idag har jag bestämt. Hoppas Henrik går med på det. Orkar verkligen inte ställa mig vid spisen i denna värme. Blir tokig i denna lägenhet. Ingen syre alls. (lite överdrivet med tanke på att jag fortfarande lever :)... Kom från Nykroppa för någon timme sedan och längtar redan tillbaka. VILL HA HUS!!

Helgen har varit JOBBig. Varm och alldeles för lång då den som ni kanske förstår spenderades på JOBBet. Kluriga jag hehe!! Jag längtar mest till helgen som kommer. Blir mys i solen med Grefves och mamsen på fredag och en heldag på Sunne vattenland på lördag. Finnemang det!! Hoppas vädret blir som det vari helgen. Då blir jag lycklig :).

Hm...nu tror jag minsann åskan mullrar igen. Får ge mig att skriva för nu och spinna på lite mer ett annat tillfälle. När orken tar vid!!! Ha dé kanon i solen mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi ska ha sååå kul i helgen! Hoppas bara din älskling ändrar sig om kvällen, kanske går att få honom att ändra sig under dagen:) Får se om man vågar tjata..



KRAM

2008-07-29 @ 08:15:41
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback