Adios mjölkprodukter!!

Jaha då var magen i strejk igen då. "Inga mjölkprodukter tack för då gör jag uppror"!! Och det gjorde den minsann igår. Ingen nåd där inte. Så nu gäller det att ha koll på vad man stoppar i sig. Går väl an när man är hemma och själv står för matlagningen. Värre när man är bortbjuden. Och jag som älskar sås, mjölk i kaffet, kräm med mjölk.... blir som att gå på diet detta hehe. Blir iofs braför mig det. - 4 kilo har jag som mål. Tror dock det blir svårt att nå det med tanke på vad svårt det är att sluta med godis, börja träna regelbundet osv. Har ingen självdisciplin what so ever!! Tänker hela tiden att jag bara måste skärpa mig NU... men nu får aldrig nått startdatum.. :P...

Vad händer idag då tro? Henrik kommer snart hem och då är det lunch. Därefter blir det Jericho och sedan ska jag försöka lägga in låtar på mp3:n så att jag kan ha den när jag börjar med mina regelbundna promenader jag har mina planeringar... hehe... planera det kan jag iallafall ni...:)... Nä bäst jag börjar med maten då... fullkorn och inga mjölkprodukter....javisst!! Henrik älskar fullkorn... not!! Men jag tror att han älskar mig och det är ju huvudsaken.. ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, ja det gör han att! Du behöver väl inte de där -4, men men.. Man vet ju att när man inte trivs själv så kvittar det vad andra säger.. Jag ska att få en vältränad mage har jag tänkt å spring i benen:) KRAM

2008-07-07 @ 15:55:55
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback